Polityka wysyłki i płatności

Polityka wysyłki

Jak długo trwa dostawa?
Nasze czasy realizacji zamówień wynoszą zazwyczaj od 4 do 11 dni roboczych i składają się z dwóch etapów:

  • Czas przetwarzania: 1–3 dni robocze (potwierdzenie zamówienia, ewentualna personalizacja, kontrola jakości, pakowanie)

  • Czas dostawy: 3–8 dni roboczych (czas ten zależy od miejsca dostawy; obejmuje okres od naszego międzynarodowego centrum wysyłkowego do Państwa drzwi)

Zamówienie można śledzić w każdej chwili poprzez naszą stronę „Śledzenie zamówienia” (u góry w menu głównym) lub kontaktując się z nami w razie pytań.


Metody płatności:
Oferujemy następujące opcje płatności:

  • VISA

  • Mastercard

  • Blik

  • P24

Polityka zwrotów

Zwrot towaru:
Jeśli nie są Państwo zadowoleni z zakupu, można zwrócić zakupione produkty w oryginalnym stanie w ciągu 30 dni od dostawy (prosimy o dołączenie numeru śledzenia przesyłki). Po otrzymaniu towaru zwrócimy cenę zakupu. Wszystkie zwroty należy wcześniej zgłosić do naszego działu obsługi klienta.


Otrzymałem wadliwy produkt:
Jeśli otrzymali Państwo wadliwy produkt, prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym zespołem wsparcia, podając następujące informacje:

  • Numer zamówienia

  • Jaki produkt jest uszkodzony

  • Opis uszkodzenia

  • Dokumentacja fotograficzna

Jeżeli paczka została uszkodzona podczas dostawy, prosimy o wykonanie zdjęcia i przesłanie go bezpośrednio do naszego działu obsługi klienta. Wszystkie roszczenia dotyczące uszkodzenia przesyłki należy zgłosić w ciągu 7 dni od daty dostawy. Bez potwierdzenia uszkodzenia przez nasz zespół wsparcia nie możemy wystawić zwrotu, noty kredytowej ani wymienić produktu.


Otrzymałem niewłaściwy produkt:
W mało prawdopodobnym przypadku, gdy otrzymali Państwo niewłaściwy produkt, prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym zespołem wsparcia i podanie następujących informacji:

  • Numer zamówienia

  • Nazwa produktu, którego Państwo nie otrzymali

  • Nazwa produktu, który Państwo otrzymali

  • Zdjęcie otrzymanego produktu


Wymiana:
Niestety, nie oferujemy bezpośredniej wymiany produktów. Jeśli chcą Państwo wymienić produkt, zalecamy odesłanie go do nas, a następnie złożenie nowego zamówienia na odpowiedni produkt.


W przypadku wadliwych produktów:
Jeśli produkt jest wadliwy, został uszkodzony podczas transportu lub jest w inny sposób uszkodzony, nie pobieramy opłaty za zwrot.


Jeśli chcą Państwo zwrócić produkt:
Jeżeli klient zakupił niewłaściwy produkt, produkt nie pasuje lub klient po prostu go nie chce, klient ponosi koszt przesyłki zwrotnej oraz opłaca potwierdzenie nadania przesyłki.


Adres zwrotu:
2nd floor, Building 9, No. 887 Changchun West Rd. China (Zhejiang) Pilot Free Trade Zone, Jindong District, Jinhua, Zhejiang


Kontakt z obsługą klienta:
Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta: info@biala-roza.pl


Polityka anulowania zamówienia

Jeśli chcą Państwo anulować zamówienie, należy nas o tym poinformować w ciągu 24 godzin. Po tym czasie zastrzegamy sobie prawo do odmowy anulowania zamówienia, jeśli jest ono już w trakcie realizacji.
W takim przypadku prosimy poczekać na dostawę zamówienia. Dziękujemy za zrozumienie.


Kontakt z obsługą klienta:
Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta: info@biala-roza.pl